Back Squat & Covidtest

God morgon!


Jag har varit lite tystlåten den senaste tiden och det beror på att jag har brist på motivation. Det är, som för de flesta andra, måndag hela vecka. Jag ifrågasätter allt. Livsval, yrkesval, träningsval, kostval, var jag ska lägga fokus över huvud taget. Vänder på varje argument in absurdum. Det är en prövande tid och en lärorik tid. 

För en tid sedan var jag inne på Dramaten och jobbade lite som kameraman. De ämnar försöka prångla ut lite content på sin egen hemsida och kanske även för distribution till eventuella uppköpare, som SVT. Jag var då tvungen att genomföra Covidtest innan varje arbetspass. Inte angenämt. Jag hade tagit självtest tidigare med tops i halsen, vilket var obehagligt redan det, men detta togs av sköterska i näsan och var i mitt tycke betydligt otrevligare. 







Dessutom fick jag till ett litet Back Squat pass. Jag gjorde ett epic fail senast innan jul då jag tror jag försökte på 110 eller 120 kg och lyckades fastna i hålet och var tvungen att baila på ett högst ovärdigt sätt. Denna gång tog jag det betydligt mer piano och fick några bra lyft på 100 kg och testa ånyo på 110 kg och lyckades med tre ganska solida reps. Vi försöker ha mer tålamod framgent. Det är nog melodin.

Tack för nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Renassaince Periodization

 Well folks! I've turned a new leaf. I am now an omnivore and a body builder. Today I started the first week of a Mesocycle(a period of ...

Popular Posts