TD #4, Covid Resultat och UFC 251...Fight Week Baby!!

Vad händer och fötter!

Jag fick meddelande imorse om att mitt test för antikroppar mot Covid-19 var negativt. Werlabs(annons) gjorde ett superproffsig jobb med uppföljning och information om allt som det medförde att ha fått ett negativt resultat. Trist att inte ha antikroppar men vad kan man göra. Så kan det gå.

Dagens Micro Workouts, 933-Styling, bestod av ett gäng biceps curl med 2x20kg hantlar, sit ups på pilatesboll och strikta Toes 2 Bar. Allt kändes helt ok men jag undrar om jag inte ska skala ner lite på volymen? Tre rundor varje pass känns verkligen i kroppen så här i slutet på veckan. Kanske ska jag tagga ner ett par pinhål och köra en runda per pass? Öka om det känns bra. Nu tycker jag mig ana en sommarförkylning i antågande, dessutom. Får se hur det urartar imorgon.

Fight Week Baby!!! UFC 251!!

Ett fullkomligt maxat kort med tre titelfajter och en hel del annat sevärt. Jag håller tummarna att inga dumheter hinner sätta för många käppar i hjulet. Mycket taggad!

May the Fors be with You!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Renassaince Periodization

 Well folks! I've turned a new leaf. I am now an omnivore and a body builder. Today I started the first week of a Mesocycle(a period of ...

Popular Posts