Hangboard-Project - ✓

Då var det en helt vanlig sketen tisdag...igen!

Igår tog jag mig an Hangboard/Fingerboard projektet som jag äntligen fått ändan ur vagnen och skrapat ihop alla nödvändiga komponenter till. En bild säger mer än tusen ord så denna post kommer mestadels låta bilderna tala för sig själva. Men allt som allt blev jag nöjd med resultatet. Jag hade både tid och ork över att provköra Ädge-Boarden och med några få adderade features(någon avlastningsgrunka för enhandshäng) så är det en fullgod bräda för mina behov.


Ja, det blev kanske lite rörigt men jag tror ni förstår upplägget.

May the Fors be with you!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Renassaince Periodization

 Well folks! I've turned a new leaf. I am now an omnivore and a body builder. Today I started the first week of a Mesocycle(a period of ...

Popular Posts